Jump to content

Photo

News Update

12 replies to this topic

#1 DonVamp

DonVamp

Master Warrant Officer

• Members
  • 92 posts

Posted 11 March 2005 - 11:18 PM

Hieronder wordt dagelijks, of als er nieuws is, bericht gegeven over de ontwikkelingen van de gehele TrekUnited campagne en gerelateerde berichten.

GoEnterprise zal hier de nieuws informatie posten, om hier in dit topic alles overzichtelijk te houden zou ik graag iedereen willen verzoeken hier zelf niks in te posten. Mocht je belangrijk nieuws hebben wat hier nog niet in staat, stuur dan een PM naar GoEnterprise, hij zal dit dan meenemen in een volgend bericht.

Gegroet DonVamp :thumbsup:

Facebook Comments Below ( All comments made with your Facebook account are subject to moderator discretion )

#2 GoEnterprise

GoEnterprise

Ensign

• Members
  • 137 posts

Posted 12 March 2005 - 10:10 AM

Oki kleine samenvatting wat er allemaal actueel is op het moment;

NL:
-Team is samengesteld
-Flyers zijn bijna klaar

Forum:
-Veel discussies over de geruchten en de bevestigde verhalen over de finale van dit seizoen
-Veel discussie over B&B (some things never change)
-De status van de sets en acteurs
------*Sets staan gewoon nog, acteurs zijn ook nog onder contract*--------

TrekUnited:
-Staffchat elke dinsdag om 01.00.
-SaveEnterprise en TrekUnited zijn op de Grand Slam con in Las Vegas. Time zal daar ook spreken.
-De gesprekken zijn nog bezig, met Paramount en met sponsoren.

Ik post wat ik tegen kom zo snel ik kan :)

#3 GoEnterprise

GoEnterprise

Ensign

• Members
  • 137 posts

Posted 12 March 2005 - 05:04 PM

Goed, voor diegene die niet het hele forum aflezen; er worden mega-veel geruchten gepost en paniekonderwerpen.
Advies van TrekUnited is om gewoon rustig te blijven en je voornamelijk te concentreren op het redden van de serie en niet op dat soort topics :)

Het beste is om Rumour Mill te vermijden...

#4 GoEnterprise

GoEnterprise

Ensign

• Members
  • 137 posts

Posted 12 March 2005 - 06:17 PM

De donateurs van de 3 miljoen komen chatten komende dinsdag (1.00 in de nacht hier) en het gerucht gaat dat Jolene Blalock ook langs komt (wanneer precies weet ik niet) :23:

#5 GoEnterprise

GoEnterprise

Ensign

• Members
  • 137 posts

Posted 14 March 2005 - 09:09 AM

TrekUnited:
- Tim heeft op de Grand Slam conventie verschillende video interviews gedaan die binnenkort te downloaden zijn (neem ik aan).
- Nogmaals: De sets staan nog, er is alleen wat verlichting af gehaald. De acteurs zijn nog steeds onder contract....

NL:
- Zie Topic: Punt1 voor de forum actie van komende woensdag (volgens de huidige planning)
- De Flyer is er! http://www.trekunite...st=0#entry29832

#6 GoEnterprise

GoEnterprise

Ensign

• Members
  • 137 posts

Posted 17 April 2005 - 08:02 AM

Door verschillende bronnen is beken en bevestigd dat:

- Er onderhandelingen zijn tussen Paramount en TU en een Canadees Production Team (producer is in de chat na Big Announcement, zie hier onder)
- De administratie, geldteller en wat TU en Tim zeggen niet gelogen is (hier was nogal wat ophef over)

Vannacht is er een Big Announcement om 7 PM EST (volgens mijn berekening 2 uur 's nachts bij ons) waar Tim iedereen bij wil hebben. Nou wordt dat voor ons (voor mij in ieder geval) wat moeilijk, omdat het nogal laat is hier dan.
Als forum/chat crasht staat het nieuws ook op de TU en SE websites.......

:23:

#7 GoEnterprise

GoEnterprise

Ensign

• Members
  • 137 posts

Posted 17 April 2005 - 10:33 AM

Om 1 uur krijg ik net te horen, is dus te redden voor sommigen.......

#8 Inga

Inga

Vice Admiral

• Members
  • 1,310 posts

Posted 19 April 2005 - 01:21 AM

OK guys!

It's time to act!
I would like to ask all of us to join up for an E-mail and letter campagne. We should write E-mails to the people at Paramount on the same day and if possible more or less at the same time. Also write letters and send them to the Staats as soon as possible.
I will post this in all the other Europeen sections. We need to make it clear to Paramount that they won't just loos people in the US but also in whole Europe. Please, as always, stay polite!

Thanks,
Inga
National coordinator Germany

You pump! I blow!

Posted Image

#9 leon

leon

1st Year Cadet

• Members
  • 9 posts

Posted 19 April 2007 - 10:11 AM

ik heb op een online game (ogame.nl) een ally opgericht (naam: save enterprise, tag: save ENT)
en ik heb daar de link naar trekunited.com geplaatst en als mensen willen joinen worden ze door gestuurt naar trekunited.com ze zijn dan eigenlijk lid van trekunited

de bedoeling hier mee is nog meer leden te krijgen

dat wou ik even zeggen.

leon.

#10 mlaz

mlaz

blisfully clueless

• Members
  • 10,337 posts

Posted 21 April 2007 - 04:26 AM

Geen idee wat het allemaal betekend Leon maar in ieder geval bedankt.
"Tell me and I'll forget, Show me and I might remember, Involve me and I'll understand"
Posted Image . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .Posted Image
"I believe in humanity. We are an incredible species. We're still just a child creature, we're still being nasty to each other, all children go through those phases. We're growing up, we're moving into adolescence now. When we grow up,man,we're going to be something!"Gene Roddenberry 9/4/85

#11 leon

leon

1st Year Cadet

• Members
  • 9 posts

Posted 23 April 2007 - 09:08 AM

bedankt,
wat ik wou zeggen is dat ik een ally op een spel heb gemaakt.
met de link naar hier.

#12 leon

leon

1st Year Cadet

• Members
  • 9 posts

Posted 21 June 2007 - 12:24 PM

ok dit is schande echt een schande ik ben meer dan 2 maanden weg geweest (van wegens vervelende omstandig heden) en niemand maar echt niemand heeft op de nedelandse topic wat geplaatst.

dit is echt schandalig!!!!

okay this is schande really a schande I more than 2 months gone has been (of because of annoying elaborate present) and nobody but has really nobody on the nedelandse topic what placed.

this is really outrageous!!!!
if the text is wrong i have translated the text with the babelfish translation machine.

#13 mlaz

mlaz

blisfully clueless

• Members
  • 10,337 posts

Posted 18 November 2007 - 05:29 PM

tja ... er gebeurt nu eenmaal weinig op dit gedeelte van het forum...
het kan de prullebak in voor mij.
"Tell me and I'll forget, Show me and I might remember, Involve me and I'll understand"
Posted Image . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .Posted Image
"I believe in humanity. We are an incredible species. We're still just a child creature, we're still being nasty to each other, all children go through those phases. We're growing up, we're moving into adolescence now. When we grow up,man,we're going to be something!"Gene Roddenberry 9/4/85

Reply to this topic

0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users