TrekUnited Forum: Galileo7-10 in Gladbeck, - TrekUnited Forum

Jump to content

Page 1 of 1

Galileo7-10 in Gladbeck, TU tish ?

#1 User is offline   mlaz Icon

• blisfully clueless
  • Icon
  • View blog
  • View gallery
  • Group: Members
  • Interests:Star Trek, Scifi, Australia, Horse riding, sculpturing,traveling, painting.

Posted 28 June 2006 - 05:55 AM

Also Das alte topic ist unpint
Reden wir fon der presens Auf Galileo7 in 2006
We wird da sein?
Bis Jetst
Jos
mlaz

Ist es machbar un ein tish su vragen und wie reglen wir die bezatzung.
"Tell me and I'll forget, Show me and I might remember, Involve me and I'll understand "
Posted Image
I believe in humanity. We are an incredible species. We're still just a child creature, we're still being nasty to each other, all children go through those phases. We're growing up, we're moving into adolescence now. When we grow up,man,we're going to be something!"Gene Roddenberry 9/4/85
0

#2 User is offline   Inga Icon

• Vice Admiral
  • Icon
  • View blog
  • View gallery
  • Interests:Geology, Star Trek, drawing, Roxette/Gyllene Tider, Brian Krause

Posted 29 June 2006 - 02:25 AM

OK,

ich denke die erste Frage die gestellt werden sollte, ist ob wir einen Tisch bekommen. Jos, kann Du vielleicht mal nachfragen, Du hast glaub ich da die meiste Erfahrung mit der Galileo. Ich kann mit ziemlicher Sicherheit nicht kommen.
Wie wäre es denn wenn wir ein paar Poster, sagen wir mal DIN A3 machen mit ein bischen Info und ein paar netten Bildern. Die könntet Ihr da vielleicht an ein paar prägnanten Stellen deponieren. Flyer haben wir noch von der Fedcon und nen paar Buttons. Würde das nicht reichen? Dann soll Rooster Dir noch nen Patch machen, Jos.

Inga
National coordinator Germany

You pump! I blow!

Posted Image
0

#3 User is offline   Jos Icon

• Deputy Director
  • Icon
  • View blog
  • Interests:THUMB, my friends, books, movies, traveling, wildlife, the sun, TU ;)

Posted 29 June 2006 - 04:15 AM

Es kommt darauf an, wieviel zur Galileo kommen, mit 3 Mann nen Tisch - der ist dann nicht sehr häufig besetzt.... Zudem ist das Hotel kleiner als normal, daher muss ich mal schauen, wie das mit den Räumen ist und was da vorgesehen ist für Clubs. Aber wie gesagt, mit 3 Mann kann man höchstens ne Informationstafel machen. :(
0

#4 User is offline   Inga Icon

• Vice Admiral
  • Icon
  • View blog
  • View gallery
  • Interests:Geology, Star Trek, drawing, Roxette/Gyllene Tider, Brian Krause

Posted 29 June 2006 - 04:24 AM

Ich meinte auch so in richtung infotafel. es ist natürlich schwierig mit 3 Mann, naja, also Frau, nen Tisch zu besetzten.
National coordinator Germany

You pump! I blow!

Posted Image
0

#5 User is offline   mlaz Icon

• blisfully clueless
  • Icon
  • View blog
  • View gallery
  • Interests:Star Trek, Scifi, Australia, Horse riding, sculpturing,traveling, painting.

Posted 29 June 2006 - 07:35 AM

Also ich werde mahl informieren was die niederlandishe clubs dieses jahr machen. Ich weis das De federation.nl eine sehr gutes verhaltnis haben mit die Galileo organisation. Die representieren die ja bei jeden gelegenheid wo die ein tish haben. Mit labtop und so. Ich war shon gefragt fon dennen ob die TU unterstutsen konen.

Und Jos
Posted Image
totaal lustig :D
"Tell me and I'll forget, Show me and I might remember, Involve me and I'll understand "
Posted Image
I believe in humanity. We are an incredible species. We're still just a child creature, we're still being nasty to each other, all children go through those phases. We're growing up, we're moving into adolescence now. When we grow up,man,we're going to be something!"Gene Roddenberry 9/4/85
0

#6 User is offline   BLTorres Icon

• 2nd Year Cadet
  • Icon
  • View blog
  • Interests:reading<br />meeting friends and actors <br />drawing<br />writing cheasy love stories<br />going to conventions (Galileo7)<br />

Posted 30 June 2006 - 05:20 AM

Es ist genau wie Jos das schon sagte, das Hotel ist wirklich um einiges kleiner als das Hotel in Neuss. So lange von der Orga kein Raumplan vorliegt (de gibt es noch nicht) gibt es noch keine neuen festen Sitzplätze (damit noch keine Bestätigungen) und noch keine Gruppe weiss, ob sie wieder vertreten sein wird.

Ich würde also raten, nicht zu euphorisch loszuplanen. Vielleicht wirds nichts :) Vielleicht.
0

Page 1 of 1

Fast Reply

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users

This website is not endorsed, sponsored or affiliated with CBS Studios Inc. or the "Star Trek" franchise. The STAR TREK trademarks and logos are owned by CBS Studios Inc. Trekunited.com is owned and operated by The Federation (formerly known as The International Federation of Trekkers).

. . .